Wednesday, August 1, 2012

........

kadang kadang....kebenaran to terlalu menyakitkan...tanpa kita sedar...sebenarny kebenaran itu adalah hal terindh...pertemuan dan perpisahan?Siapa y mmp halang qada qadar tuhan...pea y ak perkatakan adalah ap y penah aku lalui...
kebahagiaan y ak sendiri telah hancurkan....
tuhan temukan aku dan dia....bibit2 cinta y indah bermula dr kebncian....yaa...aku pernah membenciny....lama kelamaan...ak semakin senang ngn telatah to....
setelah sekian lama....sehingga satu tahap....ak taa sgp pon tok kehilangan dy...yeahhh!!
sapelah ak utk menghalang kuasa tuhan....
segala diragut sekilip mata....
hari nie....kau sedarkan aku...bahawa.....kerana demi kebahagiaan kita bersama....kite perlu cari haluan masing2...
terima kasih ya allah utk semua moment itu....mempertemukan ak dgn dy...walaupon seketika.....selamany....kau ttp dihatiku....
moga di suatu masa...aku n kau bertemu lag...tap..kali ini...ak ingin melihat kebahagiaan mu...kerna...cuma itu mmp buat ak tersenyum:


hannaclizardpink®

No comments:

Post a Comment